kryptowaluty 2 - logo

TikTok zakazuje reklamowania usług finansowych

ikona publikacji - ciemny
Opublikowano: 13 lipca 2021
ikona autora biały
tiktok kryptowaluty

TikTok zakazał materiałów promocyjnych związanych z kryptowalutami. Co więcej wypuścił też filmy, które mają pomóc użytkownikom w podejmowaniu świadomych decyzji finansowych.

Jak donosi raport FT Adviser, TikTok wprowadza zakaz reklam związanych z kryptowalutami. Zgodnie z zaktualizowaną polityką marki, marketing usług i produktów finansowych na platformie jest teraz zabroniony. Zakazem objęte zostały m.in. usługi takie jak zarządzanie aktywami pieniężnymi, kryptowaluty, wymiana walut, programy marketingu sieciowego, możliwości inwestycyjne i programy typu "get-rich-quick".

Zakaz ten wynika ze skargi Financial Conduct Authority o negatywnym wpływie mediów społecznościowych na młodych inwestorów. Według FCA, social media prowadzą ich do podejmowania zbyt dużego ryzyka.

Z powodu COVID-19 znacznie wzrosła cyberprzestępczość. Google i inni internetowi giganci musieli nawet podejmować działania w związku z reklamami scmaów, które pojawiają się na ich platformach.

TikTok pomógł wypromować Dogecoina

W 2020 roku, TikTok został wykorzystany do wygenerowania szumu wokół Dogecoina (DOGE). Wiele hype'u napędzili nieświadomi autorzy treści, których faktycznym celem było zarobienie pieniędzy na niczego nie podejrzewających ludziach, którzy zarejestrowali się za pomocą ich linków partnerskich.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy firma wykazuje negatywne stanowisko przeciwko reklamowaniu krypto. W 2018 roku Google zakazał reklam kryptowalutowych na wszystkich swoich platformach. Firma dopiero niedawno skorygowała tę politykę. Interpretując zakaz, Head of Client Education w Informed Choice, Martin Bamford, uważa, że zacisk jest skierowany na treści sponsorowane z linkiem afiliacyjnym do zapisania się do usługi finansowej, takiej jak handel na giełdzie.

Bamford zauważył jednak, że ogłoszenie było ogólne i wpłynie również na regulowane firmy i osoby fizyczne. Wyraził jednak swój optymizm, że nastąpi dalszy przegląd w tym kierunku.

TikTok, wraz z Citizens Advice, wprowadził finansowe filmy edukacyjne w czerwcu. Filmy koncentrowały się na tym, jak wykorzystać badania i technologię do podejmowania świadomych decyzji finansowych. Celem partnerstwa było eksponowanie użytkowników TikTok ado właściwych informacji finansowych, pomoc w rozpoznaniu fałszywych informacji i zapewnienie dostępu do właściwego wsparcia i porad.

Google z kolei, upoważnił wszystkich reklamodawców usług finansowych do robienie marketingu. Warunkiem jest jednak aby reklamodawcy wykazali autoryzację FCA przed zatwierdzeniem ich reklam. Rząd zaproponował również nowy projekt ustawy o bezpieczeństwie w sieci. Ten jednak nie obejmował oszustw poprzez reklamę, e-maile, czy sklonowane strony internetowe.

Kategoria wpisu:

Podobne tematy

Rynki kryptowalut odzyskują 300 miliardów dolarów, Bitcoin celuje w 50 tysięcy dolarów

Po wczorajszym ogromnym krachu bitcoin odbił się od dna i zyskał prawie 8 000 dolarów. Większość altcoinów również jest teraz na zielono. Ethereum odzyskało poziom 4200 USD, a Terra (LUNA) osiągnęła kolejny rekord wszech czasów. Próby odzyskania pozycji przez Bitcoina Branża kryptowalutowa jest dobrze znana z bardzo zmiennych ruchów cenowych, a wczorajszy dzień był tego […]

Charlie Munger życzyłby sobie, aby kryptowaluty nigdy nie zostały wynalezione

Branża aktywów cyfrowych odnotowała jak dotąd imponujący rok, w którym wiele kryptowalut osiągnęło rekordowo wysokie ceny. Liczni eksperci i osoby publiczne okazały swoje wsparcie, podkreślając zalety tej klasy aktywów, a globalne instytucje zaczęły dywersyfikować swoje portfele za pomocą bitcoina lub innych alternatywnych monet. Jednak Charlie Munger - prawa ręka Warrena Buffetta - niedawno po raz […]

Adidas wchodzi w metaverse

Po nawiązaniu współpracy z Coinbase, Adidas dołączył do różnych influencerów NFT w ramach ich adaptacji do metawersum. Należą do nich Punks Comic, GMoney i Bored Ape Yacht Club (BAYC). Wejście w metaverse Adidas originals - pododdział Adidasa poświęcony stylowi życia i modzie - zatweetował dziś o swoim nowym partnerstwie. Póki co nie znamy zbyt wiele […]

10 najlepiej radzących sobie kryptowalut w listopadzie

Listopad był miesiącem pełnym wzlotów i upadków. Całkowita kapitalizacja rynku kryptowalutowego pozostała na niezmienionym poziomie około 2,65 biliona dolarów, ale cena Bitcoina spadła w tym samym okresie o nieco ponad 6%. Oznacza to, że altcoiny nabrały rozpędu. Może to być również potwierdzone przez spadającą dominację BTC. Udział Bitcoina w stosunku do całego rynku spadł o […]

Grayscale uruchamia fundusz Solana. Czy SOL osiągnie 300 USD?

Solana (SOL) utrzymała swoje zyski w dniu 30 listopada, ponieważ Grayscale Investments, największy fundusz kryptowalutowy na świecie, ogłosił, że doda SOL do swojej linii produktów. The digital asset class is growing, and we’re expanding our offerings along with it! Gain exposure to $SOL, the native token of the @Solana network, through new Grayscale #Solana Trust. […]
0 0 Głosy
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kryptowaluty2.pl 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone
starcrossmenuchevron-downarrow-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram