Serwis Mailchimp ponownie usunął ze swojej platformy firmy zajmujące się kryptowalutami bez żadnego ostrzeżenia.
Założona w 2018 roku usługa marketingowa i mailingowa zakazała organizacjom zajmującym się aktywami cyfrowymi wykorzystywania swojej platformy do kampanii reklamowych, powołując się na "ponadprzeciętną liczbę skarg na nadużycia".
Po Blockworks, nagle usunięto portal Decrypt, mimo że wcześniej spełniał on wszystkie kryteria Mailchimp. Najwyraźniej teraz stanowisko platformy uległo zmianie. Tak więc warunki świadczenia usług Mailchimp zabraniają "firmom, które oferują… kryptowaluty, wirtualne waluty i wszelkie cyfrowe aktywa związane z oryginalną ofertą monet".
Dzisiaj Mailchimp, z którego korzystamy od ponad 4 lat, dezaktywował nasze konto newslettera bez ostrzeżenia i jakiegokolwiek wyjaśnienia. Widzę po Twitterze, że w tym tygodniu przytrafiło się to wielu krypto twórcom.
Today @Mailchimp, which we have used for 4+ years, deactivated our newsletter account with no warning or explanation. now I see from Twitter searches it has happened to lots of crypto content creators this week. has it happened to you? we'd like to hear about it.
— Daniel Roberts (@readDanwrite) August 9, 2022
Surowa polityka Mailchimpa dotknęła również markę Jesse Friedland, która została usunięta z usługi ze względu na używanie niewymiennych tokenów (NFT).
Właścicielem Mailchimp jest firma Intuit zajmująca się oprogramowaniem finansowym. Firma od dłuższego czasu milczy na temat zakazu kryptowalut. Z wyjątkiem tweeta z 2018 roku opisującego, kiedy Mailchimp pozwala na rozpowszechnianie informacji związanych z kryptowalutami.
Informacje związane z kryptowalutami nie muszą być zakazane. Można je wysłać, o ile nadawca nie jest zaangażowany w produkcję, sprzedaż, wymianę, przechowywanie lub marketing kryptowalut.
Cryptocurrency-related information isn’t necessarily prohibited. It can be sent as long as the sender isn’t involved in the production, sale, exchange, storage, or marketing of cryptocurrencies. Our Acceptable Use Policy goes into more detail: https://t.co/JnHajBEUNk
— Mailchimp (@Mailchimp) March 29, 2018